tisdag 20 december 2011

Vinter blommor?

Har ingen inspiration över huvudtaget att lacka vintriga eller jul naglar på grund av det gråa och blöta vädret. Så jag har bestämt mig för att med gått samvete fortsätta laga naglar som piggar upp mina dagar istället än naglar som matchar årstiden. :)

I den här designen har jag först lackat med Rimmels Hot Shot ett lager och därpå två lager China Glazes Bridezilla(ett av lacken som jag vann i My Dream Nails lackningstävlingen)
På det  lagade jag av Water Decals som jag beställt från Ebay.
 Och som top coat sechet fast dry :)



Jag vet inte om någon märkt men jag har ett nytt objektiv jag fotat med sedan de senaste inlägget. 
här är en bild på det.

Och en test bild med det nya objektivet;

*Du får bilderna större genom att klicka på dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar